reklama

Vždy viac uhlov pohľadu!

Podľa toho či nám práve prší za golier, alebo do tváre sa tvárime odlišne kyslo. A kto povedal, že jediné cukríky na trhu sú kyslé rybičky ?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Je toľko vecí, ktoré si môže každý jeden z nás vybrať, nemusíme sa nikomu spovedať, dokonca ani nikomu zdôveriť, proste si len vyberieme, je to perfektne pohodlné a rýchle a práve táto rýchlosť chcenia a výberu je taká nebezpečná .

Rýchlosť, akou dokážeme všetko je tak jednoducho opísateľná a tak komplikovane nezvrátiteľná a nespomaliteľná a tak premýšľam, či sa to vôbec dá. Spomaliť čas, nájsť si chvíľu na počúvanie ticha v strede poľa . Lebo nie vždy je ten, čo sa najviac snaží prvý, už vôbec nie je ten najviac vysmiaty šťastný, v tom je tá prekvapivá sila nášho bytia, myslím.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Si ráno povieš, že dnes si sebec, budeš slúžiť len sám sebe, potom zrazu sa pristihneš pri tom, ako si starej susedke podržal dvere, keď mala plné ruky, vzdávam vďaky tejto sile . Nedá sa to, táto prirodzená vlastnosť každého jedného z nás ťa štuchne do rebier, keď chceme byť prehnane zlí .

Tak potom sa pýtam čo všetky tie potvory v mojom živote ? a prečo len v mojom? Možno aj ty máš také, argument, ktorý ma vždy pri takejto situácii vytiahol z hmly bolo, že „ Vieš koľko takých ľudí ešte stretneš“ Nikdy nikto nepovedal koľko, no ja som z tej vety vedela jasne, že ich zrejme bude veľa .

Poviem si : „ no a čo“ a usmejem sa presne na teba, keď tam budeš a ja budem mať ten pocit, že chcem dať úsmev tebe . Môj úsmev , smiech, hocičo, a potom budem vedieť, že ak sa vieš so mnou zasmiať, budeš vedieť povedať: “ nebuď hlúpa! “, keď budem roniť slzy nad zbytočnosťami .

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tak sa najedz vaty, keď ti chutí, ja si dám sekanú a idem sa usmievať na ľudí, čo ma majú radi !

Ľubka Kučáková

Ľubka Kučáková

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Skutočný priateľ nie je ten, ktorý si o tebe myslí, že si blázon, ale ten, ktorý o tebe vie, že si blázon !myšlienku buď vyslovíš, alebo nevyslovíš, vykonáš, alebo počkáš a podľa toho niečo ovplyvníš, alebo nie aj keby si velmi chcel /chclela/... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu